Suplementy, tabletki, witaminy na sen, bezsenność   

(39 produktów)

Suplementy diety na sen i bezsenność to zarówno aminokwasy, jak i naturalnie występujące w organizmie hormony, czy też spożywane w formie naparów zioła, które wpływają pozytywnie na uspokojenie organizmu i wprowadzenie go w stan wyciszenia i relaksu, potrzebnego do zdrowego i głębokiego snu. W sytuacji, kiedy żyje się w stresie mogą nastąpić zaburzenia w gospodarce hormonalnej, które powodują, że sen jest płytki i nie pozwala się zregenerować bądź co gorsza cierpi się na bezsenność. Stąd uzupełnianie niezbędnych pierwiastków, a także hormonów, odpowiadających za ośrodkowy układ nerwowy, będący strażnikiem odpowiedniej regeneracji organizmu poprzez sen, jest bardzo istotne.

na stronę
13,99 zł 15,99 zł

PURITANS PRIDE
21,99 zł 24,99 zł

PURITANS PRIDE
Pokazuje 1 - 24 z 39 produktów
Suplementy, tabletki, witaminy na sen, bezsenność   

Tempo życia oraz natłok obowiązków powoduje gonitwę myśli, które trudno jest powstrzymać. Permanentnie utrzymujący się stan stresu powoduje zaburzenia w produkcji melatoniny odpowiedzialnej za zdrowy i spokojny sen.

Panaceum na zaburzenia rytmu dobowego

Wieczorem naturalnie następuje wzrost produkcji melatoniny w szyszynce, dzięki czemu organizm...

Tempo życia oraz natłok obowiązków powoduje gonitwę myśli, które trudno jest powstrzymać. Permanentnie utrzymujący się stan stresu powoduje zaburzenia w produkcji melatoniny odpowiedzialnej za zdrowy i spokojny sen.

Panaceum na zaburzenia rytmu dobowego

Wieczorem naturalnie następuje wzrost produkcji melatoniny w szyszynce, dzięki czemu organizm przygotowuje się do odpoczynku po ciężkim dniu. Unikanie stresu nie jest możliwe na dłuższą metę, dlatego z problemami z zasypianiem warto pomóc sobie zażywając tabletki zawierające melatoninę. Oczywiście trzeba to zrobić na kilkadziesiąt minut przed snem, gdyż wzmaga ona senność. Takie preparaty polecane są dla osób, które mają problemy z odpoczynkiem i regeneracją organizmu i związane jest to z pracą zmianową, kiedy zaburzony zostaje całkowicie rytm dobowy i aktywność przypada na wieczór i noc, a sen na poranek. Takie problemy dotyczą również osób, które często zmieniają strefy czasowe i cierpią na tzw. jet lag. Szybsze dostosowanie się do strefy czasowej umożliwi przyjmowanie preparatów zawierających w swoim składzie melatoninę. Dzięki temu można uniknąć albo przynajmniej zniwelować przykre dolegliwość z tym związane, takie jak bóle i zawroty głowy, uczucie dezorientacji, brak koncentracji czy objawy ze strony układu pokarmowego. W czasie zmian stref czasowych zaburzony zostaje naturalny zegar biologiczny, stąd złe samopoczucie jest całkowicie uzasadnione. Jednak zmiany pozycji podczas lotu i nawadnianie organizmu, a także próba dostosowania go do strefy czasowej do której się udajemy, czyli wywołanie uczucia senności i sen, wtedy kiedy jest noc w strefie czasowej, do której się udajemy, może pomóc. Niezbędne będą tutaj zdrowe suplementy diety na sen.

Recepta na stres i uczucie niepokoju

Suplementy diety na sen i bezsenność, zawierające w swoim składzie melisę, głóg, owoce dzikiej róży, czy kwiaty lawendy mogą doskonale odprężać organizm i niwelować uczucie stresu. Zatem preparaty, które nie zawierają działającej nasennie melatoniny można zażywać również rano. Dzięki temu można się odprężyć i zrelaksować, a przynajmniej pomóc organizmowi powrócić do stanu równowagi w stresującej sytuacji. Pomocne może być również przyjmowanie preparatów zawierających kwas gamma aminomasłowy. Polecany jest on w szczególności dla sportowców, gdyż poza pozytywnym wpływem na odprężenie i pozbycie się uczucia stresu, korzystnie wpływa na regenerację mięśni po ciężkim treningu, a nawet ich wzrost. W końcu zdrowy sen najlepiej wpływa na produkcję hormonu wzrostu.

Sesja i egzamin już nie będą takie straszne

Dobra regeneracja w czasie snu wpływa na pracę mózgu, zdolność koncentracji i zapamiętywanie, co wielokrotnie zostało potwierdzone w badaniach naukowych. Dlatego bezsenna noc przed egzaminem nie wróży najlepiej. Oczywiście ważne jest odpowiednie rozłożenie nauki na etapy, gdyż każdy uczy się w innym tempie, jednak są substancje naturalne, takie jak aminokwasy, które mogą wspomagać proces uczenia się. L-teanina zmniejsza niepokój i stres, a dodatkowo pomaga utrzymać koncentrację, a tym samym lepiej i efektywniej przyswajać wiedzę. Dodatkowo wpłynie również na spokojny sen, przez co sesja na studiach będzie mniej wymagająca, a organizm nie będzie przesadnie wyeksploatowany.

Warto sięgać po naturalne suplementy diety na sen, w przypadku długotrwałych lub przejściowych problemów z zasypianiem, a także sytuacji stresowych. Korzystnie wpływają one na pracę wszystkich układów, a w szczególności układu krążenia i układu nerwowego.

Przeczytaj więcej

TOP